12 juni 2008 - torsdag

Seg även i dag. Jag är kräktrött på tröttheten nu. Alla sjuka borde få minst fyra veckors semester från sjukdom under sommaren precis som alla "normala" får en veckas semester från jobbet. Då kanske man skulle ha en chans att få upp huvudet över ytan. Det verkar som H också känner sig låg...vilket jag har mycket svårare att hantera än mitt eget mående. Jag vill att han ska må bra och vara stark och glad. Inte deppig, nedstämd och fylld av krav som nu.
I helgen har vi bestämt att vis ka ta en lugn helg  tillsammans med lite Lost och skräpmat, kanske även en skräckfilm för att inte bryta en vinnande trend. ;-)
Det händer inte så mycket, orkar inte ta mig för med någonting, blir en bok i soffan i dag.

Kommentarer
Postat av: Monica R

Jag har märkt att tyvärr smittar dipparna av sej på sin lagvigda.. hoppas han kan komma upp fortare och dra dej med sej:-)



Stor kram Monica

2008-06-15 @ 19:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0